top of page

Ensimmäinen askel

Hei vain kaikille. Ajettelin ottaa uuden askeleen elämässäni ja alkaa kirjoittaa blogia itsestäni. Elämääni kuuluu paljon kaiken näköistä. Voisin joskus sanoa, että koska olen perfektionisti elämäni on välillä täyttä kaaosta. Kerron siis nyt vähän mitä elämääni kuuluu.

Olen työltäni kokki työvuoroni sijoittuu aamu klo 5-18 asti. Töitä minulla on 5-6 pv viikossa. Tämän lisäksi poikaystävälläni on talli jossa hoidamme 6-9 hevosta päivittäin.

Sitten vielä treenaan tietenkin minulla on hevonen, jota treenaan 5-6 pv viikossa. Käyn myös salilla 3-4 pv viikkossa ja Teen HIIT nimisiä syke treenejä 2 vk.

Tähän lisäksi minun täytyy poikaystäväni lisäksi pitää sosiaalista elämääni yllä kavereiden kanssa. Lisäksi ehtiä jotkut harvat viikon loput 140km päähän sukulaisteni luo.

Siispä elämässäni tapahtuu kaiken näköistä ettei meinaa tunnit vuorokaudessa riittää.

Siksi haluankin kertoa teille, että kaikki on mahdollista jos itse päätätte niin!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Tunnisteita ei vielä ole.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page